Villa Mescolanza logo.jfif
Logo Villa echte.png

Corona

In 2020 kwam corona in het land en gingen we meermaals in lockdown. We waren een tijdje gesloten en moesten van thuis uit werken. Gaandeweg mocht er steeds meer en meer totdat er een volgende lockdown kwam. De vaccinaties komen stilaan op gang.

Je kan je misschien afvragen wat er in de Villa in tijden van corona kan doen als organisatie. Wel, er kan niet zo heel veel gedaan worden in de praktijk.

Wat kan je er dan wel doen?

Op maandagen gaat Noor door. Hier ben je nog altijd welkom met al je vragen en je kan gebruik maken van het hulpverleningsaanbod. Daarnaast ben je ook welkom om eens kennis te komen maken met onze werking en mag je altijd eens langskomen voor een babbel.

Wat na corona?

Na corona ben je nog altijd welkom in de Villa. Er kunnen dan verschillende activiteiten doorgaan van de verenigingen. De andere activiteiten zoals Villa Vrijdag en Villa Naaimachine starten dan terug op en ook bij die activiteiten ben je van harte welkom.

Villa Mescolanza
Begijnenstraat 39